Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Reklamační řád
Reklamační řád obchodní značky Díra®
Při převzetí je kupující povinen zboží zkontrolovat, že je v pořádku. V případě, že je zjištěna závada, je povinen prodávajícího neprodleně informovat a specifikovat zjištěné závady. Na závady zjištěné později již nemusí být brán zřetel.
PODMÍNKY:
- Zboží je doručováno prostřednictvím České pošty nebo Zásilkovny. Je nutné doručenou zásilku zkontrolovat, zda nejsou patrné známky poškození během přepravy. Pokud ano, zboží nelze převzít a je nutné kontaktovat prodejce. Pokud tak zákazník neučiní, na pozdější reklamace způsobené přepravou již nebude brán zřetel. Podpis o převzetí zásilky je brán jako souhlas, že zásilka je v pořádku a nepoškozená.
- Pokud je třeba uplatnit reklamaci, je nutné tak učinit na email info@diraoriginal.cz nebo zasláním na adresu Čebín 519, 664 23 Čebín.
- Při reklamaci je nutné doložit tyto informace: jméno kupujícího, adresu, telefon, email, číslo faktury a popis reklamované závady.
- Pokud bude reklamace uznána jako oprávněná, bude vyřešena výměnou zboží, vrácením zaplacené kupní ceny na účet. Vzhledem k povaze zboží nelze provádět opravu. Vrácení uhrazené kupní ceny bude maximálně do 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
- Lhůta na vyřízení reklamace je nejpozději do 30 dnů od podání reklamace kupujícím, pokud není sjednána jiná dohoda.
- Náklady na doručení reklamovaného zboží nese kupující. Náklady na přepravu nového zboží v rámci reklamace ke kupujícímu nese prodávající.
Důvody neuznání reklamace:
- Závada vznikla opotřebením, nevhodným skladováním nebo nesprávným užíváním
- Je reklamována závada, kvůli které byla sjednána nižší cena
- Závada se neprojevila
- Nedodání požadovaných dokumentů potřebných k reklamaci
V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanovení zák. č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, v platném znění.